Tuesday, September 18, 2012

こんにちは、

今週は私のお母さんの誕生日でした。六ヶ月前は私のお母さんはなくなりました。私の母の誕生日、パークは私の家族(かぞく)を行きました。

At the park, the whole family got together with different colored balloons. The 白い balloons were for all of my mother's grandchildren (十五白いballoons) and all of her children and my sister's husbands and my brother's wife had みどりballoons. みどり色(いろ)は私のお母さんを好きなでした。

the balloons all together

私と私の姉さん、ジェシー


When the sun went down and we all finished eating and celebrating, we went to a small field and let the balloons go off into the sky. Even though it was the first birthday we've had without our 母、it was beautiful and it was like she was there with us. 

さようなら、
ジョー

3 comments:

  1. ジョーさん、ブログを読みました。とてもかんどう(touched)しました!ありがとう。とてもすきてなストーリーです。そして、とてもきれいなみどりのふうせんですね。ジョーさんのお母さんもきっとよろこんでいますね(to be happy)。

    ReplyDelete
  2. beautiful blog post! arigato for sharing! <3

    ReplyDelete